Компанія заявляє, що нова модель вантажного автомобіля оснащений таким акумулятором, для підтримки роботи в максимальному режимі. Вантажівка повинна тримати гарно заряд на протязі всього часу водіння. Інженери компанії витратили 3 роки на створення батареї заряду якої вистачає щоб проїхати 500 км.
В перерахунку на час це складає біля 4 годин, після чого водії має зупинити авто та відпочити 45 хвилин. Серійне виробництво таких вантажівок буде налагоджено в 2024 році. Виробник зазначає, що в компанії на меті досягнути кращих результатів.
В наступному поколінні MAN eTrucks виробник намагатиметься забезпечити щоденний пробіг від 600 до 800 км. Компанія MAN випускатиме такі вантажні автомобілі паралельно з дизельними, але з часом електричні вантажівки повинні замінити повністю неекологічні автівки на пальному.
“Ми хочемо, щоб до 2030 року до 50 відс. автомобілів, які ми продаватимемо в Європі для наших клієнтів, були електровантажівками. Але, звісно, важливо, щоб тепер ми разом реалізовували та коригували інфраструктуру”, – заявив Александр Власкамп, генеральний директор MAN.
Одна проблема яка стоїть на шляху використання електричних вантажівок, як зазначає Александр Власкамп є недостатньо розвинена інфраструктура зарядки для таких вантажівок, тому цю питання необхідно якомога скоріше вирішувати. Він вважає, що має бути щонайменше 50 тисяч точок зарядки.
Вже підписано договір на використання електровантажівок з такими акумуляторами з компанією DB Schenker. До свого парку компанія планує додати вже до 2026 року. В першій половині 2024 року будуть передані перші авто.