Головна Новини MAN відправляє першу автономну вантажівку на шосе
Новини

MAN відправляє першу автономну вантажівку на шосе

7 Травня 2024 648

MAN є першим виробником комерційних автомобілів, який відправив автономну вантажівку на німецьке шосе. На борту тестової вантажівки, яка проїхала приблизно десять кілометрів по автобану A9 між розв’язками Аллерсгаузен і Фюрхольцен, перебував міністр транспорту Німеччини д-р. Фолькер Вісінг і генеральний директор MAN Олександр Власкамп.

Протягом деякого часу MAN інтенсивно займається розробкою автономних вантажівок для використання в логістичних центрах і для перевезень між вузлами на магістралях.

Нещодавно MAN став першим виробником комерційних транспортних засобів, який отримав дозвіл на тестування автономного водіння рівня 4 на основі закону про автономне водіння на німецьких автомагістралях.

Це означає, що вантажівка їздить практично самостійно. Водій повинен взяти кермо лише в складних ситуаціях або екстремальних погодних умовах.

Зниження витрат і усунення дефіциту водіїв
Обсяги вантажів і особливо перевезення між логістичними центрами, такими як склади великих онлайн-універмагів, неухильно зростають. Автономні вантажівки особливо підходять для цього так званого транспорту від вузла до вузла.

Ці вантажівки завжди в дорозі, надзвичайно економічні з точки зору споживання та безпечні в управлінні. Немає перерв у часі водіння, тому транспортні засоби можуть бути ідеально інтегровані в тісно синхронізовані логістичні процеси.

У довгостроковій перспективі ефективне використання автономних вантажівок може знизити загальні експлуатаційні витрати на десять-п’ятнадцять відсотків. Нова технологія також може зменшити брак водіїв. Тільки в Німеччині не вистачає близько 100 000 водіїв вантажівок.

«Перший тест-драйв рівня 4 з автономною вантажівкою на німецькому шосе доводить, що Німеччина посіла лідируючу позицію в Європі завдяки закону про автономне водіння.

Наша мета — стати ринком номер один для автоматизованого та підключеного водіння. Сьогоднішній день є важливою віхою для логістичного сектору Німеччини.

Постійно зростаючий обсяг перевезень у поєднанні з дедалі гострішим браком водіїв є викликом для суспільства в цілому. Автономні вантажівки можуть допомогти полегшити цю ситуацію.

Крім того, інтелектуальне мережеве з’єднання вантажного транспорту дає можливість зробити перевантаження з автомобільного транспорту на залізницю більш ефективним і, таким чином, зробити транспорт більш екологічним», – говорить д-р. Фолькер Вісінг, міністр цифрових технологій і транспорту Німеччини.

Серійне виробництво автономних вантажівок наприкінці цього десятиліття
«Сьогодні ми робимо ще один великий крок до автономного керування комерційними транспортними засобами, що є другою важливою розробкою в майбутньому на додаток до переходу на силові агрегати без CO2. Цього року ми почнемо тестувати прототипи на трасі.

Починаючи з 2025 року, з’являться нові міжхабні проєкти, але в конкретних додатках клієнтів. Таким чином ми робимо наступний крок у розвитку до серійного виробництва автономних вантажівок до кінця десятиліття. Закон про автономне водіння надає нашій галузі необхідну впевненість у плануванні.

Однак, щоб зробити автономне водіння реальністю, нам також потрібно тісно співпрацювати з менеджерами інфраструктури, такими як Autobahn GmbH. Лише разом ми можемо реалізувати автономне водіння на практиці», — говорить Олександр Власкамп, голова ради директорів MAN Truck & Bus SE.

Для тест-драйву першої автономної вантажівки Autobahn GmbH досліджувала концепцію MAN у рамках заявки на отримання ліцензії на тестування до того, як на початку квітня Федеральне автомобільне агентство офіційно надало дозвіл MAN.

У майбутньому Autobahn GmbH також відповідатиме за погодження проїздів на німецьких автомагістралях, де дозволено рух безпілотних транспортних засобів.

Оператор транспортного засобу вказує, за якими маршрутами повинні рухатися його транспортні засоби з функціями автономного водіння, а Autobahn GmbH потім перевіряє, чи придатні ці маршрути для використання цих транспортних засобів з функціями автономного водіння.

MAN: багаторічний досвід розвитку автономного водіння
Протягом багатьох років MAN відіграє провідну роль у сфері автономного водіння за допомогою різноманітних науково-дослідних проєктів. З 2017 по 2019 рік MAN розробляв і тестував вантажівки з електронним підключенням у рамках спільного науково-дослідного проєкту з DB Schenker.

Ці особливо безпечні та економічні колони використовувалися більше шести місяців у регулярних вантажних перевезеннях на німецькій трасі A9 між Нойфарном і Нюрнбергом.

З 2019 по 2023 рік проект ANITA з партнерами Deutsche Bahn, Fresenius University of Applied Sciences і Götting KG зосереджувався на повній цифровій інтеграції автономної вантажівки в логістичний процес перевантаження контейнерів з дороги на залізницю.

А з 2022 року MAN співпрацює з Autobahn GmbH та іншими партнерами з галузевих, наукових і технічних випробувань у проєкті ATLAS-L4, щоб розробити автономну вантажівку для використання в автотранспорті між логістичними центрами.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації