Головна Новини З 2025 року ви повинні мати можливість надати інформацію про 56 днів водіння та час відпочинку під час перевірки
Новини

З 2025 року ви повинні мати можливість надати інформацію про 56 днів водіння та час відпочинку під час перевірки

15 Лютого 2024 2269

З 31 грудня 2024 року водії вантажівок повинні мати можливість показувати всі дані під час перевірки, які дають уявлення про час водіння та відпочинку за поточний день і за попередні 56 днів.

Тепер водій повинен показувати лише дані за поточний день і попередні 28 днів.
Зміна є результатом європейського пакету мобільності «Mobility Package». Зміна набуде чинності 31 грудня 2024 року.

До редакції Транспорту онлайн надійшли запитання щодо дати початку дії цього нового правила. Деякі транспортні ЗМІ повідомили, що норма почала діяти вже з 1 січня 2024 року, але це невірно.
На старих картах тахографа ще не вистачає місця для зберігання на 56 днів.

Нові картки тахографа, які випускаються з 21 липня 2023 року, мають більший обсяг зберігання через зміну з 28 днів на 56 днів, які водій повинен мати можливість пред’явити під час подорожі.

Крім того, нова картка тахографа також може зберігати нові функції, такі як автоматичний перетин кордону та нова функція завантаження/розвантаження (які також зареєстровані в самому тахографі). Нові карти (G2V2) можна розпізнати за номером 0039 у нижній правій частині карти.

Пакет мобільності правил часової шкали
Нові правила європейського пакету мобільності не всі набудуть чинності одночасно. Нижче дивіться, яка схема набула чи набуде чинності та коли.
– 20 серпня 2020 року: набувають чинності нові правила часу водіння та відпочинку.
– 2 лютого 2022 року водії мають реєструвати кожен перетин кордону тахографом.
– 2 лютого 2022 року: водії, які працюють в іншій країні, повинні отримати заяву про відрядження.
– 21 лютого 2022 року: вантажним автомобілям заборонено здійснювати каботажні рейси протягом 4 діб після останнього каботажного рейсу.
– 21 лютого 2022 року: вантажівки для міжнародних перевезень повинні повертатися додому кожні 8 тижнів.
– 21 лютого 2022 року: транспортні компанії повинні мати адміністративний персонал, офісні приміщення та технічні засоби в країні заснування.
– 21 серпня 2023 року: щойно зареєстровані транспортні засоби повинні мати інтелектуальний тахограф типу 2 (SMT2).
– 1 січня 2024 року для міжнародних перевезень необхідний євро дозвіл для вантажівок понад 2,5 тонни.
– 31 грудня 2024 року: усі вантажівки повинні мати інтелектуальний тахограф типу 2 (SMT2) замість аналогового чи цифрового тахографа. Це стосується вантажівок із SMT1 з 19 серпня 2025 року.
– 31 грудня 2024 року: водії повинні мати можливість показати час водіння та відпочинку 56 днів.

Правила в інших країнах ЄС
Правила європейського пакету мобільності поширюються на всі країни ЄС. Однак країни можуть самі визначати деякі правила. Наприклад, правила каботажних перевезень для комбінованих перевезень. Правила, які застосовуються до національних законів, також не набувають чинності всюди в одну дату.

Поділитися
Подібні публікації