MAN Truck & Bus нещодавно отримав нагороду «Truck Innovation Award 2024» від Міжнародного журі «Вантажівка року». Виробник комерційних автомобілів був відзначений за свої дослідницькі проєкти в галузі автономного водіння: ANITA та ATLAS-L4.
У своєму виступі голова журі Джаненріко Гріффіні підкреслив «передові характеристики обох проєктів, внесок в автоматизацію міжвузлового та інтермодального транспорту та плідну співпрацю в проєкті між MAN Truck & Bus, постачальниками, провайдерами логістичних послуг, дослідницькими установами та громадськістю. оператори інфраструктури» як вирішальний під час вручення премії Truck Innovation Award 2024.
«На додаток до цифровізації та двигунів без викидів CO2, автоматизоване водіння є третьою важливою складовою переходу до екологічно чистого, безпечного, ефективного та інтелектуального мережевого транспорту майбутнього.
З 2030 року ми хочемо постачати автономні вантажівки для транспорту на визначених маршрутах між логістичними вузлами», – сказав д-р. Фредерік Зом, член ради директорів MAN Truck & Bus і відповідальний за дослідження та розробки.
Автономні вантажівки особливо підходять для транспортування на автомагістралях між логістичними центрами (від вузла до центру): вони забезпечують більшу безпеку, допомагаючи запобігти зіткненням ззаду через втому.
Крім того, енергія витрачається економно під час водіння, і вони покращують логістичний процес, оскільки більше немає залежності від обов’язкових перерв водіїв за кермом.
Вони також можуть допомогти зменшити нестачу водіїв, тому що водії можуть бути задіяні для більш різноманітних і привабливих транспортних завдань у регіональних перевезеннях і розподільних перевезеннях.
Спільно з Deutsche Bahn, Hochschule Fresenius і Götting KG компанія MAN провела дослідження щодо інтеграції автономних вантажівок у логістичні вузли в рамках науково-дослідного проєкту «Автономні інновації в роботі терміналів» (ANITA).
Для цієї мети MAN розробив безпілотну вантажівку, яка автономно завантажує контейнери з дороги на залізницю за допомогою цифрового планування подорожей.
Після практичних випробувань наприкінці проєкту у вересні 2023 року стало зрозуміло, що автономна вантажівка на 40 відсотків продуктивніша за звичайні транспортні засоби.
Таким чином, це пропонує великий потенціал для того, щоб зробити комбіновані вантажні перевезення автомобільним і залізничним транспортом більш ефективними, передбачуваними та гнучкими.
Практичні випробування тривали загалом шість місяців і проводилися спільно з партнерами на контейнерному депо DB Intermodal Services і контейнерному терміналі DUSS в Ульмі, Німеччина.
Друга премія Truck Innovation Award для MAN Truck & Bus
Це вже вдруге, коли престижну нагороду Truck Innovation Award 2024 отримав проєкт автоматизації MAN.
У 2019 році автоматизований автомобіль безпеки на будівельному майданчику AFAS виграв бажану нагороду галузі під час першого вибору.