Головна Новини Інтелектуальна система керування енергією для вантажівок на паливних елементах
Новини

Інтелектуальна система керування енергією для вантажівок на паливних елементах

26 Грудня 2023 117

Австрійська компанія з технологій мобільності AVL об’єднала зусилля з британським стартапом Spark EV Technology для розробки інтелектуальної системи управління енергією.

Ця система, спеціально розроблена для комерційних транспортних засобів, використовує симуляції та машинне навчання для прогнозування точних потреб в енергії для конкретного маршруту, що дозволяє оптимізувати енергоспоживання та планувати подорожі.

Дві компанії вважають, що транспортні засоби на паливних елементах відіграють вирішальну роль у переході до стійкої мобільності, особливо для комерційних транспортних засобів, які потребують високої продуктивності.

Щоб вселити більшу довіру до технології паливних елементів, AVL і Spark EV Technology співпрацювали для розробки цього інноваційного рішення.

Система використовує запатентовані алгоритми керування та передове програмне забезпечення для прогнозування потреб у енергії. Використовуючи постачальника цифрових карт, можна планувати маршрути, забезпечуючи ефективність використання енергії та витрат.

Цей підхід передбачає імітацію подорожі з віртуальною вантажівкою, відомою як цифровий близнюк, для точної оцінки потреби в енергії на кілометр на основі таких факторів, як характеристики маршруту, профіль висоти, поведінка водіння, навантаження та інтенсивність руху.

Завдяки програмному забезпеченню прогнозування енергії на основі машинного навчання Spark EV Technology прогнози стають усе більш точними, що дозволяє оптимізувати роботу паливних елементів і зменшити споживання енергії.

Це, у свою чергу, призводить до підвищення ефективності використання палива та стійкості в експлуатації автопарку.

Система додатково оптимізує управління енергією, пропонуючи, коли брати енергію з акумулятора, щоб зменшити навантаження на паливний елемент. Коли потреби в електроенергії високі або рівень заряду акумулятора низький, активується паливний елемент.

Ця інтелектуальна операційна стратегія спрямована на мінімізацію споживання водню при адаптації та мінімізації розміру акумулятора.

Завдяки м’якій роботі система подовжує термін служби дорогих компонентів і знижує витрати на технічне обслуговування. Оператори автопарків можуть використовувати цю технологію для оцінки доцільності використання автомобілів на паливних елементах у своїх автопарках, демонструючи потенційну прибутковість такого переходу.

Генеральний директор Spark EV Technology Джастін Отт сказав:
“Водень відіграватиме вирішальну роль в енергетичному балансі для комерційних транспортних засобів. Наш план полягає в тому, щоб надати рішення, яке оптимізує продуктивність FCEV і усуває хвилювання щодо запасу ходу та дозаправки, забезпечуючи впевненість у високоточній актуальній доступності запасу та оптимізуючи споживання водневого палива, щоб дати змогу більшій кількості автопарків швидше переходити на інший і надавати виробникам реалістичний варіант FCEV”.

Домінік Бруннер, провідний інженер інтеграції & Перевірка AVL, додано:
“Вибираючи правильне джерело енергії в правильній точці подорожі, це рішення зменшує споживання енергії, а отже, є важливим кроком до сталого та економічно ефективнішого транспорту. Ми з нетерпінням чекаємо на результати партнерства з технологією Spark EV і вивчаємо, як ми можемо допомогти більшій кількості виробників здійснити перехід на автомобілі з нульовим рівнем викидів”.

Поділитися
Подібні публікації