Головна Новини Яким буде вантажний транспорт через 30 років – прогноз німців
Новини

Яким буде вантажний транспорт через 30 років – прогноз німців

14 Березня 2023 132

Міністерство цифровізації та транспорту Німеччини разом з консалтинговими компаніями Intraplan і Trimode спрогнозували, якими будуть вантажні перевезення через 30 років, та що чекає галузь до 2051 року. Проведений прогноз показує, що ситуація цій в галузі не зазнає значних змін, і перевезення вантажів на далі будуть домінувати у вантажних перевезеннях протягом наступних трьох десятиліть.

При прогнозуванні також бралися до уваги збільшення приросту населення, а також зміни які були зумовлені енергетичним переходом та війною в Україні. В документі також проведено порівняння 2019 та 2051 року, в якому прогнозується значне зростання кількості перевезень. Йдеться, що за цей період обсяг всіх вантажних перевезень за прогнозами може зрости на 30%, а це становить 0,8 % на рік.

Але все ж таки темпи зростання зменшаться, якщо взяти період з 2010 по 2019 роки, зростання складало 1,8% на рік. Однак такий показник, як вантажообіг (добуток ваги вантажу в тонах на відстань у кілометрах) може збільшитися на 46% і становитиме 990 млрд ткм у 2051 році. Станом на 2019 рік цей показник складав 679 млрд ткм.

Перевезення вантажівками, виміряні у вантажній роботі зростуть на 54%. Обсяги автомобільних перевезень зростуть на 34%. Враховуючи всі чинники частка вантажних автомобілів до загальної кількості вантажоперевезень збільшиться до 89% у 2051 році, а це 3% менше ніж у 2019.

Необхідні структурні зміни
Значне зростання обсягів перевезень спричинене структурними змінами у вантажному транспорті. Виходячи з енергетичного переходу, відбувається стрімке скорочення кількості перевезень енергетичних та сипучих вантажів (кокс, нафтопродукти, вугілля), раніше для їхньої доставки здебільшого використовувався залізничний та водний транспорт. Обсяги товарів, що перевозяться автомобільним транспортом значно підвищуються.

Мова йде про:

  • Поштові відправлення +200%;
  • Збірні вантажі +91%;
  • Транспортні засоби +47%;
  • Продукти харчування та напої +29%;
  • Інтермодальні перевезення +73%.

Результати переконливо свідчать про те, що ми не можемо досягти наших транспортних цілей, орієнтованих на попит, лише коштом розширення залізниць і водних шляхів”, – сказав Фолькер Віссінг, міністр транспорту Німеччини, під час презентації прогнозу.

Окрім того, він зазначив потрібен ефективний та кліматично нейтральний авто транспорт. Швидке планування також є важливою потребою для автомобільного транспорту. Необхідно розв’язати проблему з вузькими місцями, які призводять до заторів на дорогах. Якщо це питання не вирішити, воно завдасть значних економічних втрат.

В парламенті Німеччини про пріоритетність завдань ведуться суперечки, одні партії виступають за швидший розвиток мостів та автобанів, інші за пріоритетність розвитку залізниць, які обґрунтовують це цілями щодо захисту клімату.

Поділитися
Подібні публікації