Головна Новини ЄС потребує більше безпечних паркувальних місць для вантажівок, водії та вантажі знаходяться під загрозою
Новини

ЄС потребує більше безпечних паркувальних місць для вантажівок, водії та вантажі знаходяться під загрозою

25 Квітня 2024 221

Роботодавці, профспілки та оператори паркування закликають Європейську комісію підтримувати цілеспрямований підхід до сертифікації, модернізації, будівництва та фінансування безпечних стоянок для вантажівок у ЄС протягом наступних трьох років.

У спільному листі, адресованому Комісару ЄС з питань транспорту Адіні Валеан, Європейська федерація працівників транспорту (EFT), Міжнародний союз автомобільного транспорту (IRU) та Європейська організація безпечного паркування (ESPORG) запропонували Європейській Комісії посилити свої зусилля для продовження разом у фінансуванні безпечних і захищених місць паркування вантажівок у Європі на період 2025-2027.

Створення мережі безпечних стоянок є стратегічною відповіддю на вирішення проблеми дефіциту водіїв у ЄС, зробивши професію більш привабливою та життєздатною для поточних та потенційних водіїв.

Безпечне паркування має важливе значення для покращення добробуту водіїв і забезпечення їх підтримки та інфраструктури, необхідних для професійного виконання своєї роботи.

Три організації виступають за подальшу модернізацію та розвиток нових, більш стійких і пов’язаних безпечних і захищених місць для паркування вантажівок, що сприятиме створенню справді європейської мережі.

Директор IRU з адвокації в ЄС Ралука Маріан сказала: «Хоча ми вітаємо нещодавнє виділення фінансування ЄС на безпечне паркування вантажівок, є значні можливості для розширення цієї мережі по всьому ЄС».

«Автомобільний транспорт є основою промисловості ЄС. Залучення та утримання кваліфікованих водіїв має вирішальне значення для стійкості та ефективності сектора.

Забезпечення мінімальних стандартів безпеки та санітарії на автостоянках має вирішальне значення для захисту здоров’я та благополуччя професійних водіїв, покращення умов їх праці та підвищення привабливості професії».

«Ми закликаємо держави-члени, регіональні та місцеві органи влади надавати пріоритет умовам роботи наших водіїв, а також безпеці та надійності вантажу. Ми оптимістично налаштовані на те, що наступний комісар ЄС з питань транспорту продовжуватиме спиратися на потужну підтримку комісара Валеана та активізуватиме наші зусилля з покращення цих основних об’єктів», – додала вона.

Дрік Пенассе, керуючий директор ESPORG, сказав: «Ми закликаємо Європейську комісію продовжувати свої зусилля щодо співфінансування безпечних і захищених місць для паркування вантажівок і розробити середньострокове та довгострокове бачення у співпраці з ключовими зацікавленими сторонами галузі.”

«Ці зусилля мають супроводжуватися коригуванням правил прийнятності, включаючи рекламні та навчальні програми, щоб усі зацікавлені сторони, особливо дрібні інвестори, автопарки та зацікавлені автотранспортні компанії, могли отримати вигоду від фінансування ЄС», – додав він.

Керівник наземного транспорту ETF Крістіна Тіллінг сказала: «Безпечні паркувальні зони надзвичайно важливі для добробуту водіїв.

Водіям потрібен належний відпочинок і умови для ефективного відновлення, особливо з огляду на поширену проблему втоми водіїв, яка становить значний ризик для безпеки дорожнього руху».

«Прихильність Європейської Комісії довгостроковому політичному баченню щодо високоякісних безпечних і захищених місць для паркування вантажівок значною мірою сприятиме покращенню умов праці та забезпеченню кращих стандартів безпеки», – додала вона.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації