Головна Новини MAN Truck & Bus випустить обмежену серію вантажівок з водневим двигуном у 2025 році
Новини

MAN Truck & Bus випустить обмежену серію вантажівок з водневим двигуном у 2025 році

16 Квітня 2024 70

Німецький виробник комерційних автомобілів MAN Truck & Bus стане першою європейською компанією, яка випустить обмежену серію вантажівок з водневими двигунами внутрішнього згоряння, оголосила компанія в понеділок.

«MAN hTGX» призначений для нішевих застосувань, де акумуляторні електричні вантажівки не ідеальні. Це може включати сектори важких вантажних перевезень, такі як будівництво, перевезення цистерн або перевезення лісу.

Він також може бути придатним у регіонах, де немає достатньої зарядної інфраструктури або де водень є легкодоступним.

MAN віддасть перевагу вантажівкам з акумуляторним електродвигуном для більшості застосувань, перші постачання замовникам заплановано на 2024 рік, а ширша доступність – з 2025 року. З 2023 року компанія займає лідируючу позицію в європейських електричних міських автобусах.

«Ми розглядаємо акумуляторні електричні транспортні засоби як основне рішення для декарбонізації автомобільних вантажних перевезень » , — сказав Фрідріх Бауманн, член правління MAN Truck & Bus із відділу продажів і рішень для клієнтів.

«Однак водневі двигуни внутрішнього згоряння можуть бути цінним доповненням для конкретних застосувань і ринків.»

Водневий двигун пропонує переваги для спеціальних транспортних завдань, які вимагають певної конфігурації осі або обмеженого простору рами для акумуляторів через потреби кузова. hTGX може похвалитися високим корисним навантаженням і максимальним запасом ходу до 600 кілометрів у початкових варіантах 6×2 і 6×4.

Двигун видає 383 кВт (520 к.с.) і крутний момент 2500 Нм. Пряме вприскування водню забезпечує швидку подачу потужності. Заправка стисненим воднем (CG H2) під тиском 700 бар з бака вагою 56 кг займає менше 15 хвилин.

З викидами менше 1 г CO2/ткм, hTGX кваліфікується як «транспортний засіб з нульовим рівнем викидів» згідно з майбутніми правилами ЄС.

«Нові норми ЄС про викиди CO2 класифікуватимуть вантажівки з двигуном внутрішнього згоряння на водні як вантажівки з нульовим рівнем викидів», — сказав д-р Фредерік Зом, член правління MAN Truck & Bus з досліджень і розвитку.

«Це дозволяє їм робити внесок у досягнення наших цілей щодо викидів CO2 і відкриває двері для цієї додаткової серії поряд з акумуляторними електричними транспортними засобами.»

MAN підкреслює свій великий досвід роботи з водневими технологіями. Компанія продемонструвала свій перший автобус, що працює на водневому двигуні, на Ганноверському ярмарку 1996 року, і продовжує розробляти та випробовувати водневі двигуни для різних застосувань, окрім комерційних автомобілів.

MAN запропонує комплексні послуги та консультації для підтримки клієнтів, які переходять від дизельних до автомобілів з нульовим рівнем викидів, віддзеркалюючи свій підхід до електричної мобільності.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації