Головна Новини Фургони для доставки вантажів на водневих паливних елементах
Новини

Фургони для доставки вантажів на водневих паливних елементах

9 Березня 2023 106

Американська компанія Ronn Motor Group оголосила про створення логістичного підрозділу, який візьметься за випуск фургонів для доставлення вантажів на водневих паливних елементах (HFCEV). Середньотоннажні автомобілі будуть призначені для міських перевезень по всьому світу.

Судячи з перших зображень автомобіля, його дизайн буде схожий на знаменитий Tesla Semi. Ronn Motor Group була заснована у 2013 році Ронном Фордом і відома в основному створенням повної лінійки високопродуктивних автомобілів класу люкс, включаючи розкішні позашляховики та спортивні суперкари.

Наприкінці цього року компанія має намір подати перші прототипи електричних фургонів для доставки вантажів, які генерують енергію за допомогою паливних елементів, що працюють на водні. У другому кварталі наступного року компанія хоче представити ці автомобілі автопаркам та логістичним операторам США.

Лінійка фургонів Ronn включатиме різні варіанти кузова. Фургони будуть призначені для транспортних, кур’єрських служб та доставки. Очікується, що дальність ходу автомобіля на одній заправці складе понад 300 миль, а бак буде розрахований на 35-45 кг водню (при тиску 350 бар). Другий варіант, як очікується, зможе проїхати понад 500 миль.

Попередні технічні характеристики показують, що фургони HFCEV будуть оснащені електродвигуном потужністю 300-320 кВт, 2-ступінчастою коробкою передач, паливним елементом потужністю 90-100 кВт та невеликою літій-іонною батареєю для зберігання енергії, що отримується при рекуперативному гальмуванні. Очікується, що виробництво буде налагоджено на ринках США, Європи та Китаю.

«Попит на логістику, що росте, з нульовим рівнем викидів на корпоративному і державному рівні занадто великий, щоб його ігнорувати», – сказав Ронн Форд, генеральний директор групи. Дивлячись на візуальні зображення водневих фургонів, стає зрозуміло, що не буде традиційних бічних дзеркал. Компанія також планує випускати версії для перевезення пасажирів, а не лише вантажів.

Ronn Motor Group також вказує на переваги встановлення HFCEV у порівнянні з електромобілями на акумуляторах. До них відносяться, наприклад, постійний запас ходу за різних температур і погодних умов, більш тривалі робочі цикли, мінімальний час простою при дозаправленні та велика дальність ходу без зниження корисного навантаження.

Електромобілі на паливних елементах (HFCEV) використовують електрику для електродвигуна, схоже, як це роблять повністю електричні автомобілі. Різниця полягає в тому, що вони виробляють електрику за допомогою паливного елемента, що працює на водні, а не одержують його виключно від акумулятора.

Кількість енергії, запасеної в автомобілі, залежить від розміру водневого бака. У повністю електричному автомобілі, з іншого боку, доступна потужність та енергія строго визначається розміром акумулятора.

Поділитися
Подібні публікації