Головна Новини Перевізник підбив підсумки впровадження e-CMR
Новини

Перевізник підбив підсумки впровадження e-CMR

6 Квітня 2023 122

Після двох років використання e-CMR в одному із сегментів свого бізнесу французька компанія підбила підсумки. Завдяки використанню електронної накладної вона заощадила величезну кількість паперу, тим самим скоротивши вуглецевий слід.

Транспортна компанія Transports Cordier Hyper Volume запровадила e-CMR два роки тому. В рамках випробувань вона скористалася послугами компанії TransFollow, за допомогою якої обробила понад 44 400 перевезень, що становить 42,5 % від усіх перевезень, виконаних за 24 місяці.

Електронна накладна заощадила загалом 223 150 аркушів паперу та скоротила викиди CO2 на 4,8 тонни, оптимізувавши при цьому процеси керування транспортом.

Крім значних екологічних переваг, використання рішення TransFollow дозволило Transports Cordier оптимізувати адміністративні процеси та прискорити виставлення рахунків за послуги та, отже, прискорити оплату перевезень.

«Попередньо заповнена у додатку TransFollow електронна накладна економить час операторів, яким більше не потрібно редагувати транспортні документи на папері. Рішення забезпечує більшу прозорість – з моменту підписання накладного та зворотного зв’язку, а потім на кожному етапі транспортування до кінцевої доставки», – заявив Томас Ормансей, менеджер зі зв’язків із громадськістю компанії Transports Cordier, цитований французьким виданням faq-logistique.fr.

Електронну накладну також швидко опанували водії, які пройшли навчання. За словами Ормансея, клієнти також набули цифрової форми накладної, а багато хто навіть чекав її, оскільки це рішення дозволяє ефективно відстежувати вантажі.

Доступ до всієї інформації на платформі TransFollow приносить реальні переваги всьому транспортному ланцюжку», – додав він. Після успішного експерименту французький перевізник поставив за мету повністю оцифрувати свої накладні до 2025 року.

Шість мільйонів аркушів паперу щомісяця
У 2021 році аналогічний експеримент, хоч і в менших масштабах, був проведений Литовською Асоціацією транспортних інновацій (TIA). Аналіз, проведений організацією, показує, що водій возить із собою зазвичай два комплекти CMR (на практиці кількість накладних може досягати 20). Ці два комплекти складають 55 аркушів формату A4:

  • 15 оригіналів документів,
  • 40 копій.

«А де інші необхідні документи: інвойси, рахунки, фітосанітарні сертифікати? Таким чином наш аналіз показує, що один водій в одному рейсі перевозить 100 документів формату А4», – сказала Ругіле Андюкевичюте-Бузе, директор асоціації.

Асоціація зазначила, що з урахуванням кількості вантажівок, що перетинають литовський кордон, щомісяця використовується близько 6 мільйонів аркушів паперу лише для того, щоб водій-дальнобійник міг оформити необхідні документи, подати їх митним та іншим відповідальним органам та доставити вантаж.

«Щороку для митного оформлення використовується 349 тонн паперу (це 8376 вирубаних дерев), і це лише у Литві!», – сказала Ругіла Андюкевичюте-Бузе. За оцінками Міністерства транспорту та комунікацій Литви, вигоди для перевізників та відправників вантажу від впровадження eFTI (закон про електронний обмін інформацією у транспортному секторі) в ЄС будуть величезними.

До 2040 року адміністративні витрати операторів скоротяться на 20-27 млрд євро, а робочий час операторів на управління документами економитиметься приблизно на 75-102 мільйони євро на рік.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації