Головна Новини «Обмежена серія» першої електричної вантажівки MAN eTruck
Новини

«Обмежена серія» першої електричної вантажівки MAN eTruck

12 Березня 2024 363

Перші обмежені версії нового MAN eTruck уже розпродані, за винятком дуже невеликої кількості автомобілів. Всього на eTruck надійшло 700 замовлень і запитів на замовлення.

Вантажівки з дизельними двигунами та акумуляторними електричними силовими агрегатами незабаром будуть вироблятися на одній конвеєрній лінії на заводі MAN у Мюнхені для оптимальної гнучкості.

Мета полягає в тому, щоб до 2030 року половина всіх нових вантажівок MAN, що поставляються в Європу, була оснащена електричним приводом.

«Ми раді, що нова електрична вантажівка MAN була так добре сприйнята нашими клієнтами. Цьому, безсумнівно, сприяє унікальна модульна концепція батареї, яка пропонує правильний компроміс між радіусом дії та зарядною ємністю для кожного застосування та робить можливими всі типові конструкції.

Правильні транспортні засоби для зміни автомобільного вантажного транспорту вже доступні та будуть доставлені першим клієнтам цього року. І промисловість комерційних автомобілів, і значні частини сектору логістики готові зробити вирішальний внесок у боротьбу зі зміною клімату.

Однак нам терміново потрібна правильна громадська зарядна інфраструктура, щоб автомобільні вантажні перевезення з нейтральним викидом CO2 могли розпочатися, а клієнти не розчаровувалися після початкової ейфорії», — говорить Олександр Власкамп, генеральний директор MAN Truck & Bus.

«Як частина TRATON GROUP, MAN разом з Volvo Group і Daimler Truck бере участь у спільному підприємстві Milence, яке має на меті встановити щонайменше 1700 високопродуктивних і мегаватних зарядних точок для комерційних автомобілів по всій Європі.

Однак нам потрібно щонайменше 50 000 зарядних точок у Європі до 2030 року, щоб забезпечити послідовне перемикання. Тому ми хотіли б закликати всіх гравців з політики та енергетичного сектору працювати разом над цим важливим внеском у досягнення кліматичних цілей», – продовжує Власкамп.

Максимальна гнучкість: новий MAN eTruck
Нові MAN eTGX і MAN eTGS характеризуються високим ступенем варіативності щодо конфігурації акумуляторів, з можливістю вибору від трьох до шести акумуляторів. Це означає, що оптимальну конфігурацію транспортного засобу з точки зору запасу ходу, вантажопідйомності та часу заряджання можна підібрати для кожного застосування – від доставки з супермаркету в центрі міста та регіональної доставки будматеріалів до транспортування на великі відстані у виробничій логістиці.

Завдяки шести блокам акумуляторів, два з яких встановлені під кабіною, а ще чотири — збоку від рами автомобіля, eTGX і eTGS пропонують корисну ємність акумулятора до 480 кВт/год для щоденного пробігу до 800 кілометрів.

На додаток до стандарту CCS, який працює з потужністю до 375 кВт, MAN дозволяє клієнтам заряджати за ще більш потужним стандартом зарядки в мегаватах (MCS) для швидкої проміжної зарядки під час зупинок. Цей стандарт спочатку дозволяє заряджати з потужністю 750 кВт, а на пізнішому етапі навіть із зарядною потужністю понад мегават.

Оптимальна адаптованість для конкретних застосувань
На додаток до зарядної ємності та зручного для виробників кузовів розташування приводу, модульна концепція батареї MAN eTGX і MAN eTGS також пропонує високий ступінь варіативності для великої кількості варіантів кузова, а також дуже коротку колісну базу від 3,75 метра.

Це означає, що тягач можна комбінувати з усіма поширеними варіантами напівпричепів у межах дозволеної загальної довжини. Це також дозволяє використовувати варіанти об’єму для висоти завантаження до трьох метрів, які часто потрібні у логістиці виробництва.

Поради щодо електронної мобільності на 360 градусів
Ще до придбання нової вантажівки eTruck MAN підтримує клієнтів за допомогою 360-градусного консалтингу щодо е-мобільності. Окрім порад щодо найбільш підходящого транспортного засобу, також враховуються індивідуальні умови експлуатації для клієнта, включаючи оптимізацію витрат, аналіз маршруту, оптимізацію автопарку та, спираючись на це, необхідні поради щодо зарядної інфраструктури.

Додаткову підтримку надають такі цифрові інструменти, як новий MAN eReadyCheck, за допомогою якого клієнти можуть перевірити, чи їхні маршрути доставки можна проїхати повністю електрично, або MAN eManager. За допомогою останнього менеджери автопарку можуть у будь-який час контролювати важливу інформацію про стан завантаження всіх вантажівок у автопарку.

MAN також пропонує власну зарядну інфраструктуру для клієнтів у своєму портфоліо завдяки партнерству з виробниками зарядної інфраструктури, такими як ABB, Heliox і SBRS. Сервісна організація пропонує контракти на обслуговування та фінансові рішення для нових вантажівок MAN eTrucks, спеціально розроблених для електромобільності.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації