Головна Новини Нова кабіна Scania з сенсорним екраном скоро надійде в серійне виробництво
Новини

Нова кабіна Scania з сенсорним екраном скоро надійде в серійне виробництво

21 Вересня 2023 108

Завдяки своїй модульній структурі та інноваційним цифровим рішенням, нова цифрова приладова панель Scania обіцяє більш розумне, безпечне та приємне водіння.

Водії можуть здійснювати повний контроль над вантажівкою та отримувати сигнали, коли щось вимагає втручання, чи це несподівана дорожня перешкода чи надзвичайна ситуація, стверджує компанія.

«Окрім простоти огляду та налаштування, наша нова цифрова панель приладів розширила можливості електронного зв’язку щодо середовища, що оточує вантажівку», – сказав Стефан Дорскі, старший віце-президент Scania Trucks.

Він додав, що все необхідне для використання систем керування автопарком тепер може бути тісно інтегровано у вантажівки Scania, включаючи поточне середовище водіння та хмарний сервіс для забезпечення безпеки, максимального часу роботи та продуктивності.

Інтелектуальна панель Scania («Smart Dash») відображає останні розробки в області рішень людино-машинного інтерфейсу в сегменті важких вантажівок. Водій може вибрати, яку інформацію він хоче відображати, але він може навіть пропустити цей крок і покластися на інтуїтивно зрозумілу і зручну панель приладів, яка являє собою поєднання фізичних і цифрових кнопок.

У будь-якому випадку приладова панель включає два дисплеї: один знаходиться за кермом, який є екраном водія, а інший розташований праворуч від керма. Останній є центральним інформаційним дисплеєм. Водій може вводити дані за допомогою сенсорного екрану, а також використовувати голосове керування .

“Функції, які ви використовуєте найчастіше, повинні завжди бути під рукою”, – прокоментував Едуардо Ландео, менеджер продукції Scania Trucks.

«Нам необхідно надати водіям найкращі можливості та гарантувати, що нова технологія завжди підтримує водіїв, не накладає на них додаткове навантаження та не заважає їх роботі».

Нове сімейство вантажівок Scania пропонує безліч функцій безпеки як стандартне обладнання для європейського ринку. Інші функції є необов’язковими і виходять за межі мінімальних законодавчих вимог.

Наприклад, використання вдосконаленої системи екстреного гальмування з акцентом на учасників дорожнього руху, які перебувають під загрозою (AEB VRU), системи, яка не тільки відправляє попередження, якщо перед вантажівкою знаходиться пішохід, а й за потреби ініціює гальмування.

«Не має значення, наскільки досвідчений і обережний водій. Вони проводять у дорозі так багато часу, що завжди настане день, коли ви будете безмежно вдячні за попередження системи допомоги водієві», – наголосив Ландео.

Поділитися
Подібні публікації