Головна Новини MAN відкриває велику кількість центрів ремонту акумуляторів у Європі
Новини

MAN відкриває велику кількість центрів ремонту акумуляторів у Європі

19 Березня 2024 127

На додаток до двох уже діючих центрів ремонту акумуляторів MAN у Німеччині та Іспанії, MAN Truck & Bus введе в експлуатацію велику кількість нових центрів ремонту акумуляторів у 2024 та 2025 роках.

Протягом наступних двох років виробник відкриє нові ремонтні центри в Італії, Данії, Норвегії, Австрії, Бельгії, Нідерландах, Франції, Польщі та Великобританії. Планується ще більше країн Європи.

MAN Truck & Bus інвестує мільйони в ці центри протягом наступних двох років. Два центри ремонту акумуляторів уже працюють у Німеччині (Ганновер-Латцен) та Іспанії (Барселона).

Розгортання центрів ремонту акумуляторів у Європі є необхідним, оскільки перші одиниці нового покоління MAN eTruck будуть доставлені клієнтам у 2024 році.

Крім того, європейськими дорогами вже їздять понад 1000 електричних міських автобусів і понад 2400 повністю електричних фургонів MAN.

Оскільки виробництво MAN eTruck зростає, кількість електромобілів продовжить значно збільшуватися в найближчі роки. Мюнхенський виробник комерційних автомобілів готується до цього у своїй сервісній організації.

«Ремонт акумуляторів є обов’язковим для MAN, щоб забезпечити економічну ефективність і робочу готовність електромобілів наших клієнтів на високому рівні. Ми також робимо важливий внесок у замкнутий підхід до тягових акумуляторів, оскільки це подовжує термін служби акумулятора в транспортному засобі, заощаджуючи важливі ресурси», — говорить Крістофер Кунстманн, старший віце президент з управління обслуговування клієнтів MAN Truck & Bus.

Перший центр ремонту акумуляторів відкритий у 2020 році
Перший центр ремонту акумуляторів і відповідне накопичення досвіду ремонту акумуляторів датуються 2020 роком.

Перший пробний ремонт і технологічна документація були проведені для акумуляторів електричного фургона MAN eTGE, який вийшов на ринок у 2018 році.

Далі з’явилися акумуляторні батареї для дистриб’юторської вантажівки MAN eTGM, яка дебютувала на ринку невеликою серією у 2020 році, і початок серійного виробництва електричного міського автобуса MAN Lion’s City E також у 2020 році.

Для всіх цих різних батарей етапи ремонту були випробувані, співробітники навчені, складені інструкції з ремонту та визначені вимоги до майстерні. Ці знання, отримані в першому центрі ремонту акумуляторів MAN у Ганновері-Латцені, тепер передаються на інші ринки.

Мета полягає в тому, щоб мати центр ремонту акумуляторів на кожному ринку, де MAN представлена ​​з комерційними транспортними засобами з акумуляторною батареєю.

Короткі транспортні маршрути та добре навчені спеціалісти на місці гарантують швидкий ремонт акумулятора. Це мінімізує час простою автомобіля.

Використовуйте якомога довше
Головна мета MAN Truck & Bus — використовувати акумулятор у транспортному засобі якомога довше. Тому ремонт і капітальний ремонт займають центральне місце в поточних заходах.

З 2023 року MAN очолює проєкт REVAMP у складі консорціуму з дев’яти партнерів з промисловості та науки. Цей трирічний проєкт має на меті автоматизувати оцінку стану використаних акумуляторів транспортних засобів.

Ці знання будуть використані для економічно ефективного оновлення акумуляторів, щоб їх можна було знову використовувати в транспортних засобах («2-е використання») або для інших цілей («2-е життя»). Проєкт REVAMP фінансується Міністерством економіки та захисту клімату Німеччини (BMWK).

У 2023 році MAN Truck & Bus також став партнером мережі стартапів Circular Republic у Мюнхені, щоб наблизитися до мети Battery Closed Loop. Circular Republic є частиною UnternehmerTUM GmbH і поставила перед собою завдання об’єднати відомі компанії та стартапи для впровадження та подальшого розвитку інновацій у циркулярній економіці.

У початковому проєкті, який очолює Circular Republic, MAN разом з іншими партнерами працює над напівавтоматичним демонтажем тягових акумуляторів і переробленням клітинних модулів.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації