Головна Новини Глобальний дебют: Mercedes Benz Trucks оголосив про офіційне представлення eActros 600
Новини

Глобальний дебют: Mercedes Benz Trucks оголосив про офіційне представлення eActros 600

19 Жовтня 2023 439

Mercedes-Benz Trucks презентувала комерційну модель своєї першої електричної вантажівки – Mercedes-Benz eActros 600.

Під час світової прем’єри, що відбулася в Гамбурзі, компанія Mercedes-Benz Trucks представила новий стандарт вантажних автомобільних перевезень, об’єднуючи технології, екологічність, дизайн і рентабельність у своєму першому електричному автомобілі.

Ця вантажівка оснащена акумуляторною батареєю об’ємом понад 600 кіловат-годин, а також електричною віссю, яка забезпечує дальність подорожі без необхідності проміжних зарядок на відстань у 500 кілометрів. За словами німецького виробника вантажівок, eActros 600 може подолати понад 1 000 кілометрів на день, якщо заряджати його під час обов’язкових перерв для відпочинку водія.

Близько 60 відсотків міжміських поїздок клієнтів Mercedes-Benz Trucks в Європі все одно не перевищують 500 кілометрів, а це означає, що в таких випадках достатньо зарядної інфраструктури в депо і на пунктах завантаження і розвантаження”, – кажуть в Mercedes Benz Trucks.

Окрім можливості швидкої зарядки CCS з потужністю до 400 кВт, у майбутньому Mercedes-Benz eActros 600 також отримає можливість заряджатися мегаватними зарядними станціями (MCS). Починаючи з моменту початку продажів, клієнти можуть замовити перед установку цієї функції.

Як тільки технологія MCS стане доступною і буде стандартизована серед виробників, планується, що її можна буде встановити на ці моделі eActros 600. Батареї можуть бути заряджені від 20 до 80% приблизно за 30 хвилин на відповідній зарядній станції потужністю близько одного мегавата”, – обіцяє виробник.

Автомобіль розроблений з урахуванням технічних характеристик для перевезення повного автопоїзда масою до 44 тонн. Зі стандартним напівпричепом в ЄС, вантажопідйомність Mercedes-Benz eActros 600 становить приблизно 22 тони.

У деяких випадках національне законодавство може дозволити перевозити ще більше вантажу. Продажі цієї електричної вантажівки розпочнуться вже цього року, а масове виробництво планується на кінець 2024 року.

Поміж сідельних тягачів Mercedes-Benz Trucks також оголошує про виробництво жорстких модифікацій eActros 600, починаючи з моменту виходу на ринок. На цей момент розпочато створення парку з приблизно п’ятдесяти прототипів, деякі з них будуть передані на практичні випробування для перших клієнтів на наступних етапах.

Генеральний директор Mercedes-Benz Trucks, Карін Редстрем, в коментарі про запуск зазначила: eActros 600, як жодна інша вантажівка з трикутною зіркою, уособлює трансформацію вантажних автомобільних перевезень в напрямку CO2-нейтральності.

Він характеризується високоінноваційною технологією приводу, яка може запропонувати нашим клієнтам особливо високу енергоефективність і, отже, прибутковість. Це робить вступ в електронну мобільність ще більш привабливим для операторів автопарків”.

За інформацією від Mercedes-Benz Trucks, eActros 600 може стати більш прибутковим у середньому періоді володіння автомобілем, який складає приблизно п’ять років або після приблизно 600 000 кілометрів пробігу. Важливо відзначити, що ціна придбання цієї вантажівки приблизно у два-два з половиною рази вища, ніж у дизельного аналога.

Інші основні характеристики Mercedes Benz Trucks:

Системи безпеки, такі як Active Brake Assist 6 (ABA 6), Frontguard Assist, Active Sideguard Assist 2 (ASGA 2) і Active Drive Assist 3 (ADA 3).

Електронну систему безпеки, що використовує інтеграцію сенсорів для об’єднання даних радарів і камер для розширеного перегляду області спереду і збоку.

Зовнішня акустична система сповіщення про наближення транспортного засобу (AVAS).

Існують два види коробок відбору потужності: електромеханічна та електрична, яка працює як на постійному, так і на змінному струмі.

Покращений аеродинамічний дизайн призводить до зменшення опору повітря.

В кабіні є алюмінієві підніжки, інноваційні фари з матричними світлодіодними елементами та світлодіодна підсвітка.

Система круїз-контролю Predictive Powertrain Control (PPC) та контроль трансмісії налаштовані спеціально під систему електричного приводу.

На сенсорному екрані цифрової кабіни також є можливість активувати режим одно педального руху (це означає, що гальмування здійснюється за рахунок відновлення енергії з меншою використовуваною силою на механічному гальмі).

Система рекуперації енергії з 5 різними режимами.

Нова електрична вісь з напругою 800 вольт, обладнана двома електродвигунами і чотириступеневою коробкою передач. Електродвигуни постійно генерують потужність на рівні 400 кВт, і також можуть досягати пікової потужності в 600 кВт.

Три батареї з ємністю 207 кВт-год кожна, що в сумі надають загальну встановлену потужність на рівні 621 кВт-год.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації