Головна Новини Volvo FH Aero з новими технологіями та покращеною аеродинамікою
Новини

Volvo FH Aero з новими технологіями та покращеною аеродинамікою

8 Лютого 2024 142

Сімейство моделей Volvo FH поповнилося оновленою версією – Volvo FH Aero. Як вказує сама назва, виробник вдався до значних змін у дизайні автомобіля, спрямованих на поліпшення аеродинаміки.

Вчора відбулася прем’єра нової вантажівки Volvo, яка встановлює нові стандарти у сфері енергоефективних великовантажних автомобілів від шведського виробника.

Завдяки аеродинамічному дизайну та передовим технологіям, таким як інноваційна система камер, що замінює дзеркала, модель Volvo FH Aero забезпечує економію до 5% пального та зменшує викиди вихлопних газів.

Нові моделі вантажівок з лінійки Aero будуть введені на ринок етапами протягом періоду з 2024 по 2025 рік у чотирьох різних варіантах. Серед них будуть моделі на біопаливі та електричні версії, а саме: Volvo FH Aero, Volvo FH Aero Electric, Volvo FH Aero Gas-Powered та Volvo FH16 Aero.

Передня частина кабіни Volvo FH Aero тепер на 24 сантиметри довша, ніж у моделі Volvo FH. Це подовження внесло суттєвий внесок у покращення аеродинаміки кабіни вантажівки.

Оновлена конструкція не лише сприяє зменшенню витрат пального завдяки підвищеній рекуперації енергії, яка передається назад до акумулятора при гальмуванні або русі під гору, але також покращує стабільність руху в умовах сильного вітру.

Камери замість дзеркал

Ще однією відмінністю є впроваджена нова система відеоспостереження. Це інноваційне рішення, яке замінює звичайні зовнішні дзеркала, розширюючи поле зору водія та, отже, підвищуючи рівень безпеки для нього і для інших учасників дорожнього руху в безпосередній близькості.

Система камер забезпечує водієві кращу видимість під час дощу, в темряві, а також при прямих сонячних променях і під час руху в тунелях. У разі руху з причепом ця система камер має функцію автоматичного повороту, яка автоматично слідкує за рухом причепа.

Технології, використані у Volvo Aero
Volvo наводить перелік рішень, які використовуються в новій моделі FH Aero:

  • Технологія Volvo I-See була вдосконалена з метою ефективного використання енергії та зменшення викидів вуглекислого газу. Вона використовує хмарну топографічну карту для оптимізації водіння, забезпечуючи довший період роботи круїз-контролю як для збереження енергії, так і для більш комфортної поїздки;
  • Вдосконалені гальма із запатентованими дисками від Volvo покращують ефективність гальмування, а водночас зменшують споживання енергії та викиди шкідливих речовин;
  • Покращену та легко використовувану інформаційно-розважальну систему, яку можна налаштувати згідно з індивідуальними потребами;
  • Оновлена вбудована навігаційна система із покращеними картами, спеціально розробленими для вантажівок, та автоматичною функцією оновлення карт для оптимізації ефективності доставлення вантажів;
  • Покращення внутрішнього оформлення також включають вбудовану мікрохвильову піч та USB-C розетки;
  • Нова система моніторингу шин, яка доступна операторам автопарків через Volvo Connect, надає повний контроль за станом шин вантажівки та причепа. Це сприяє зниженню ризику неочікуваного виникнення проблем з шинами, надсилаючи водієві відповідні сповіщення.

Довша кабіна
Хоча подовження передньої частини стало можливим завдяки змінам у нормах ЄС щодо довжини вантажівок, які набули чинності наприкінці 2019 року, витоки Volvo FH Aero сягають набагато глибше”? – пояснює виробник.

Інженери Volvo Trucks досліджували нові концепції та ідеї для вдосконалення Volvo FH понад десять років. Підхід Volvo Trucks до аеродинаміки визначається принципом всебічного удосконалення, де всі компоненти автомобіля розглядаються як взаємопов’язані та взаємозалежні.

Іншими словами, поліпшення аеродинаміки задньої частини автомобіля буде більш ефективним, якщо оптимізувати аеродинаміку передньої частини.

Більш аеродинамічна передня частина призведе до того, що повітря буде протікати ближче до кузова, а це, в свою чергу, означає, що поліпшення задньої частини будуть ще більш економічно ефективними”? – пояснює Андерс Тенстам, старший технологічний експерт відділу аеродинаміки Volvo Trucks – І навпаки, ефект від вдосконалень на попередніх ділянках може бути зведений нанівець недосконалостями в інших місцях.

Тому не можна вносити ізольовані зміни і сподіватися на вражаючі результати. Замість цього слід думати про аеродинаміку як про своєрідний пакет”.

Починаючи з 2012 року, Volvo Trucks активно вдосконалює різні елементи, і на момент 2022 року вже представлено численні аеродинамічні концепції. Серед них варто відзначити додаткові ущільнення на роздільних лініях в передній частині кабіни, закриття сходинок та зменшений периметр колісної ніші.

Поділитися
Подібні публікації