Головна Новини Новий Actros L від Mercedes-Benz Trucks із футуристичною кабіною ProCabin
Новини

Новий Actros L від Mercedes-Benz Trucks із футуристичною кабіною ProCabin

9 Квітня 2024 429

З моменту появи в червні 2021 року Actros L визначив преміальний сегмент важких дизельних вантажівок від Mercedes-Benz Trucks.

Тепер бренд виводить свій успішний флагман на новий рівень: завдяки футуристичному дизайну автомобіля, оптимізованій аеродинаміці, багатьом функціям комфорту, економічним двигунам, високій динаміці водіння та найновішим системам допомоги новий Actros L має все, щоб вразити менеджерів автопарків і водіїв.

Новий Actros L з кабіною ProCabin можна замовити з квітня 2024 року, а виробництво почнеться в грудні 2024 року.

Райнер Мюллер-Фінкельдей, керівник відділу розвитку Mercedes-Benz Trucks: «Ми завжди прагнемо пропонувати нашим клієнтам найкращі рішення для транспортних засобів для всіх технологій приводу.

Класична дизельна вантажівка деякий час залишатиметься незамінною в різних куточках світу. З новим Actros L ми ще більше вдосконалили наш перевірений флагман у багатьох аспектах. Це вже відображено в революційному дизайні салону».

Новий аеродинамічний дизайн забезпечує економію палива до 3%
Абсолютно новий зовнішній вигляд Actros L відразу впадає в очі. Дизайн ProCabin, який було вперше представлено на світовій прем’єрі eActros 600 з акумуляторним приводом у жовтні 2023 року, повністю зосереджений на особливо ефективній аеродинаміці – від переднього спойлера на даху до спойлера на даху й до дефлектора.

Пластини на передніх стійках у бічних вікнах та великому плоскому передньому люку кабіни до оптимізованого бампера з мінімальними повітрозабірниками для охолодження та інноваційної обшивки днища.

Тому повітряний потік стикається з аеродинамічно сприятливим фронтом, розширеним на 80 мм, і потім направляється навколо автомобіля якомога оптимальніше.

Це забезпечується спрощеним входом, покращеним облицюванням колісних арок і оптимізованим бічним облицюванням. На користь оптимізованого потоку повітря майже немає стиків і швів. Розширені бічні спойлери у формі вітрила забезпечують хороший перехід між тягачем і причепом.

Використання різних ущільнень для відокремлення моторного відсіку від зовнішнього повітряного потоку завершує аеродинамічну концепцію. Загалом це забезпечує економію палива до 3%.

Високий рівень комфорту водія
Окрім ефективності та прибутковості, при покупці вантажівки важливу роль відіграє комфорт водія та привабливий зовнішній вигляд. Яскраві деталі в цьому контексті включають повне лакофарбове покриття кабіни, включаючи зірку Mercedes-Benz і написи в темному хромі, або алюмінієві підніжки.

Новий Actros L стандартно оснащений повним світлодіодним освітленням для покращеної світловіддачі. Опціонально доступні матричні фари, які забезпечують максимальну світловіддачу, серед іншого, з адаптивним помічником дальнього світла.

Зсередини ProCabin – доступний у трьох варіантах Stream, Big та GigaSpace – пропонує численні функції комфорту, такі як оптимізоване підігрів сидінь, нові чохли з плоскої тканини преміум класу або ліжка з повною решіткою та новий товстий матрац преміум-класу.

Також новими є широкі функції панелей керування на ліжках, декоративне освітлення та додаткові світлодіодні лампи для читання з гусячою шиєю.

Крім того, є таке обладнання, як додаткові роз’єми USB-C на бічних стінках, високоякісна двоколірна штора, другий холодильник, розетка 230 В або концепція SoloStar, яка тепер доступна у двох нових сидіннях.

Дизельний двигун третього покоління OM 471 забезпечує подальшу економію палива
Окрім аеродинамічних заходів, Mercedes-Benz Trucks ще більше підвищує ефективність нового Actros L у поєднанні з 12,8-літровим дизельним двигуном OM 471 третього покоління. OM 471, доступний поряд із перевіреними дизельними двигунами OM 470 і OM 473, розроблений для економічного водіння, зниження викидів CO2, нижчих експлуатаційних витрат і вищої ефективності без шкоди для продуктивності та динаміки водіння або комфорту водіння.

У третьому поколінні OM 471 компанія Mercedes-Benz Trucks представила дві нові турбіни, які точно адаптовані до різноманітних потреб клієнтів. У варіанті, призначеному для перевезень на великі відстані, акцент робиться на мінімальну витрату палива.

У поєднанні з переглянутою системою обробки вихлопних газів цей турбонаддув забезпечує максимальну економію пального на 4% порівняно з попереднім поколінням.

Оптимальна профілактика аварій для захисту всіх учасників дорожнього руху
Обладнання безпеки нового Actros L також зміцнює позиції Mercedes-Benz Trucks як одного з піонерів у галузі.

У деяких випадках ці системи значно перевищують суворі стандарти Загальних правил безпеки GSR, які набудуть чинності з липня 2024 року та передбачають широкий спектр систем допомоги водієві для подальшого підвищення безпеки дорожнього руху для всіх учасників дорожнього руху. Обладнання транспортних засобів камерами та датчиками має вирішальне значення для ефективності таких систем.

Щоб зробити ще більший внесок у запобігання нещасним випадкам, Daimler Truck розробив нову електронну платформу, яка забезпечує ще кращу передню та бокову видимість за допомогою так званого злиття датчиків, тобто об’єднання даних радара та камери.

Платформа електроніки пропонує у двадцять разів швидшу обробку даних і загалом шість вбудованих датчиків – чотири радари ближнього радіуса дії спереду та ззаду, праворуч і ліворуч, один радар далекого радіуса дії в центрі спереду та багатофункціональну камеру, на лобовому склі – тепер можна знімати кут 270° навколо автомобіля, що прикриває.

Завдяки значно більшому куту огляду вбудовані системи допомоги можуть ще краще використовувати свої переваги.

Активна система допомоги при гальмуванні 6 із моніторингом кількох смуг
Прикладом того, наскільки ефективною є технологія злиття 270° і що означає вихід за межі положень GSR, є шосте покоління системи активного гальмування (ABA).

Найновіший помічник екстреного гальмування від Daimler Truck тепер може автоматично гальмувати до повної зупинки для транспортних засобів, що перетинаються, зустрічних транспортних засобів або транспортних засобів, що рухаються на одній смузі на швидкості до 60 км/год. GSR вимагає лише розширення реагування на пішоходів і велосипедистів для нових вантажівок і автобусів з 1 липня 2026 року.

На швидкості до 80 км/год система, як і раніше, може реагувати на зупинені автомобілі екстреним гальмуванням. Ще одна додаткова перевага ABA 6 — багатосмугове спостереження на відстані до 250 метрів для ще кращого розпізнавання небезпеки.

Active Sideguard Assist 2 із широкою функціональністю на стороні водія
Друге покоління системи Active Sideguard Assist (ASGA) також показує, наскільки оснащення транспортних засобів шістьма датчиками та відповідним більшим кутом огляду підвищує безпеку на дорозі.

ASGA 2 відстежує дорожній рух як з боку водія, так і з боку пасажира, і за допомогою двоступеневої системи попередження може попередити водія про потенційну небезпеку, щоб він міг вчасно втрутитися в критичну дорожню ситуацію.

Активна зона попередження простягається до 30 метрів позаду та 7 метрів попереду автомобіля та працює на швидкості до 30 км/год.

До швидкості кермування 20 км/год система також може автоматично гальмувати до зупинки в зоні червоного попередження, якщо водій не відреагував на візуальне та звукове попередження.

З цією функцією система також виходить за рамки вимог GSR, які лише передбачають, що асистент повороту повинен подавати попередження, якщо це необхідно. Крім того, ASGA 2 має інтелектуальну концепцію попередження про зміну смуги руху на основі власного положення автомобіля на смузі руху.

Front Guard Assist стежить за зоною перед автомобілем
Новий Front Guard Assist може бути корисною функцією для запобігання нещасним випадкам з пішоходами чи велосипедистами, які можуть опинитися безпосередньо перед вантажівкою, коли вона від’їжджає. Система допомоги контролює територію перед автомобілем і підтримує водія, коли він стоїть на місці, під час руху та на перехрестях.

Якщо система виявляє нерухомі або рухомі об’єкти попереду автомобіля, вона підтримує водія в ситуаціях на швидкості до 15 км/год, надсилаючи попереджувальні повідомлення як частину двоступеневої системи попередження.

Технологія злиття 270° охоплює мертву зону перед транспортним засобом від 0,8 метра до приблизно 4 метрів по всій ширині автомобіля.

Завдяки всім допоміжним системам у всьому портфоліо продуктів Daimler Truck прагне максимально підтримувати та полегшувати водіїв під час водіння в межах системних обмежень. Однак системи не в змозі розширити межі фізики – якими б потужними вони не були.

Тому водій завжди несе повну відповідальність за безпечне керування транспортним засобом, як того вимагає закон.

Гармонійний повний пакет для розслабленого допоміжного водіння
На додаток до систем допомоги, розроблених для забезпечення безпеки дорожнього руху, новий Actros L також має добре скоординовану взаємодію таких систем, як Active Drive Assist 3 (ADA) та інтелектуальна система трансмісії та круїз-контролю Predictive Powertrain Control (PPC).

ADA вперше з 2018 року робить можливим частково автоматизоване водіння (SAE рівень 2) у серійній вантажівці, і зараз вона виходить на ринок у своєму третьому поколінні.

У той час як ADA другого покоління, яке було встановлено з червня 2021 року, було розширено функцією аварійної зупинки, ADA 3 тепер ще краще підтримує водія за допомогою поздовжнього та поперечного керування вантажівкою.

Превентивна система PPC сприяє спокійному керуванню, автоматично враховуючи топографію, маршрут дороги та дорожні знаки для найбільш ефективного стилю водіння.

З квітня 2025 року інформація про маршрут із навігаційної системи також буде інтегрована, щоб краще розпізнавати майбутні події на маршруті. Це дозволяє водіям уникати непотрібного гальмування, прискорення та перемикання передач.

Інтелектуальні цифрові рішення для ще ефективнішого використання
Mercedes-Benz Trucks пропонує повний спектр цифрових рішень і послуг для нового Actros L, щоб спростити процеси та робочі процеси для менеджерів автопарків.

TruckLive пропонує безкоштовний доступ до цифрових сервісних рішень Mercedes-Benz Trucks. Це включає в себе різні служби підключення, які можна використовувати на існуючих платформах, таких як MyTruckPoint.

Наприклад, керування технічним обслуговуванням забезпечує кращу доступність транспортних засобів, тоді як Live Traffic допомагає планувати маршрут за допомогою даних про дорожній рух у реальному часі через навігацію. Нові підключені сервіси, такі як Over-the-Air Update або ²Service24h Connected, можна використовувати вже цього року. Планується більше компонентів.

Преміальні телематичні послуги від Fleetboard також забезпечують високу додану вартість для прибуткового управління автопарком. Прикладом цього є аналіз розгортання Fleetboard, який збирає та обробляє технічні дані з Actros L.

На основі цих даних поведінка водіння може бути оцінена та оптимізована. Це сприяє оптимізації споживання та зменшенню зносу, а також покращує заповненість автомобіля та зменшує викиди CO². Зрештою, це може стабільно покращити управління автопарком.

Крім того, Mercedes-Benz Trucks Uptime підвищує доступність нового Actros L завдяки інтелектуальному підключенню. Система постійно діагностує стан автомобіля та надає конкретні рекомендації щодо дій.

Таким чином, потреби в ремонті можна визначити якомога раніше, щоб зменшити збої, а клієнтам можна допомогти швидко організувати необхідні роботи – з урахуванням їхнього оперативного планування. Результат: краще планування відвідувань майстерень, більша доступність транспортних засобів і вищий рівень безпеки на дорозі.

Mercedes-Benz Trucks також пропонує своїм клієнтам різноманітні контракти на обслуговування за планованими щомісячними витратами, щоб забезпечити максимальну доступність автомобіля та мінімальний час простою.

Mercedes-Benz Trucks Complete доступний як пакет преміум класу для цієї мети. Цей комплексний пакет послуг включає всі роботи в майстерні, включаючи деталі, що швидко зношуються.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації