Головна Новини Вантажівки Mercedes-Benz GenH2 готуються до своїх перших випробувань клієнтами
Новини

Вантажівки Mercedes-Benz GenH2 готуються до своїх перших випробувань клієнтами

2 Січня 2024 213

Компанія Daimler Truck оголосила про свій наступний етап розвитку, звернувши увагу на створення вантажівок, що працюють на водневих двигунах. Планується створення першого випробувального парку вантажівок Mercedes-Benz GenH2 Trucks.

У партнерстві з компаніями Amazon, Air Products, INEOS, Holcim і Wiedmann & Winz, Daimler Truck планує провести перші випробування нульового викиду вуглецю на великі відстані за допомогою вантажівок, оснащених паливними елементами. Ці випробування заплановано на середину 2024 року.

П’ять сідельних тягачів увійдуть у випробувальний парк, який буде використовуватись для різноманітних дальніх перевезень на певних маршрутах у Німеччині. У процесі тестування вантажівки GenH2 будуть використовуватися для перевезення будівельних матеріалів, морських контейнерів і балонних газів.

Під час цього випробування транспортні засоби GenH2 отримають спеціальний нагляд від Mercedes-Benz Trucks і будуть заправлятися на громадських заправних станціях рідкого водню, розташованих у Вьорті-на-Рейні та районі Дуйсбурга.

Цей важливий крок компанії Daimler Truck відповідає її баченню щодо створення новаторського проєкту. Цей проєкт спрямований на демонстрацію можливостей декарбонізації транспорту через використання вантажівок з водневими двигунами.

Успіх цієї трансформації визначається розвитком міжнародної водневої інфраструктури для заправок і доступом до екологічно чистого рідкого водню. Андреас Горбах, член правління Daimler Truck AG, підкреслив значення випробувань вантажівок з паливними елементами у реальних умовах роботи.

Ці тестування надають клієнтам можливість випробувати цю технологію в повсякденних умовах і дають інженерній команді Daimler можливість краще зрозуміти потреби клієнтів, використовуючи отримані в результаті випробувань відомості для подальшого розвитку серійної продукції.

Daimler Truck віддає перевагу використанню рідкого водню для розробки своїх водневих двигунів через його більшу енергетичну щільність, економічну вигоду у транспортуванні та потенціал для збільшення пробігу.

Компанія планує впроваджувати інноваційну технологію “sLH2”, що передбачає заправку автомобілів переохолодженим рідким воднем, у своєму експериментальному автопарку. Ця технологія, спільно розроблена з Linde та доступна через стандарт ISO, стане доступною зацікавленим компаніям.

Вантажівки Mercedes-Benz GenH2, побудовані на засадах традиційної моделі вантажівки Mercedes-Benz Actros, призначені для дальніх перевезень та мають здатність перевозити навантаження вагою близько 25 тонн при повній масі автопоїзда у 40 тонн.

Два спеціальні резервуари для рідкого водню та потужна система паливних елементів гарантують високу вантажопідйомність і значний запас ходу. Інноваційна система паливних елементів надає 300 кіловат, доповнюється тимчасовою батареєю на 400 кіловат.

Ця батарея ємністю 70 кіловат-годин підвищує динаміку підтримки паливного елемента, що сприяє максимальній продуктивності під час прискорення або руху в гору при повному завантаженні.

Поділитися
Подібні публікації