Головна Новини Scania і Sender здешевлюють використання електровантажівок завдяки «JUNA»
Новини

Scania і Sender здешевлюють використання електровантажівок завдяки «JUNA»

14 Листопада 2023 187

Scania та Sender Technologies GmbH, провідний цифровий експедитор вантажів у Європі, сьогодні оголосили про заснування JUNA, нового спільного підприємства для розкриття електричних рішень у транспортному секторі по всій Європі.

Спільне підприємство, яке вже було успішно запущено в Німеччині, має на меті сприяти широкомасштабному використанню електричних вантажівок у Європі та стимулювати перехід до сталого сектору логістики відповідно до цілей Європейського союзу зеленої угоди щодо досягнення кліматичної нейтральності. до 2050 року.

JUNA, берлінська компанія, представляє інноваційну модель оплати за використання для електричних вантажівок, які у два-три рази дорожчі за звичайні транспортні засоби, щоб ефективно розблокувати використання електричних вантажівок у великих масштабах. JUNA забезпечує доступ до електричних вантажівок і гарантованих обсягів транспортування, надаючи доступ до спотових і контрактних вантажів на цифровій платформі відправника.

Роблячи це, JUNA усуває перешкоди для впровадження електричних вантажівок для перевізників, включаючи фінансові проблеми, пов’язані з високими початковими витратами та залишковою вартістю, і забезпечує перевізникам комерційну передбачуваність завдяки гарантованому використанню.

Використовуючи електричні вантажівки преміум класу Scania та індивідуальні послуги, а також власну технологію відправника, яка з’єднує малі та середні перевізники з вантажовідправниками, JUNA об’єднує потужність обох компаній для прискорення декарбонізації європейської дорожньої логістики.

Вже у 2024 році JUNA значно збільшить присутність електронних вантажівок у Німеччині, поставивши до 100 електронних вантажівок перевізникам за моделлю JUNA «оплата за використання». До 2030 року JUNA планує розгорнути 5000 електричних вантажівок, що значно збільшить поточну кількість електричних вантажівок на дорогах.

Нещодавно було успішно запущено пілотну програму, в рамках якої перший перевізник експлуатує електричну вантажівку JUNA, яка використовує відновлювану енергію, до десяти разів на тиждень для вантажовідправника FMCG та клієнта вантажовідправника в регіоні Штутгарт, Баден-Вюртемберг, Німеччина.

З потенціалом досягнення щорічного скорочення викидів CO2 на 93 тонни лише для першої вантажівки, масштаб програми буде розширено до далеких маршрутів у 2024 році. Операція спирається на існуючу громадську зарядну інфраструктуру в Німеччині, а витрати на кілометр пробігу можна порівняти з поточними витратами на дизельне паливо.

Девід Нотакер, генеральний директор sender, сказав: «Це ключовий момент для нашої галузі, і ми раді працювати зі Scania над створенням спільного підприємства, яке сприятиме широкому впровадженню електронних вантажівок.

Враховуючи, що електронні вантажівки коштують у два-три рази дорожче, ніж дизельні вантажівки, і що 70 відсотків усіх вантажівок у Європі належать невеликим перевізникам із менш ніж десятьма вантажівками, поєднання пропозиції JUNA з оплатою за користування та використання потужностей призведе до відправника, щоб ефективно усунути перешкоди для впровадження електронної вантажівки».

Густав Санделл, виконавчий віце президент і керівник відділу венчурного бізнесу та нового бізнесу в Scania, каже: «JUNA є результатом співпраці між двома компаніями, які мають доповнюючий досвід у сфері електромобілів і цифрової логістики, що прискорить перехід до електрифікованих транспортних засобів великої вантажопідйомності.

Scania досліджує нові рішення, щоб знайти способи створення цінності для наших клієнтів зараз і в майбутньому, і ми пишаємося тим, що цей проєкт втілюється в життя разом із Sender. Ми віримо, що це зіграє важливу роль у переході до стійкої транспортної системи».

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації