Головна Новини Mercedes-Benz CTT переобладнає свою 300 000-ну вантажівку
Новини

Mercedes-Benz CTT переобладнає свою 300 000-ну вантажівку

12 Жовтня 2023 318

Mercedes-Benz Custom Tailored Trucks (CTT), підрозділ Mercedes-Benz Trucks, що спеціалізується на переобладнанні, успішно переобладнав свій 300 000-й автомобіль. Ювілейним транспортним засобом є Actros 8×4/4 Full-SLT для використання у важкому секторі.

Марк Шульц, керівник відділу розробки продуктів і маркетингу Mercedes-Benz Custom Tailored Trucks: «У світі, що стає дедалі складнішим, потрібний транспортний засіб для конкретних транспортних потреб може бути недоступним у серійному виробництві.

Custom Tailored Trucks пропонує рішення, де широкий спектр стандартного та додаткового обладнання Mercedes-Benz Trucks досягає своїх меж. Як центральна точка контакту з особливими запитами клієнтів, ми в CTT надаємо унікальні, індивідуальні рішення для наших клієнтів».

Команди CTT розробляють, впроваджують і продають індивідуальні рішення більше 20 років. Протягом багатьох років ми постійно розширювали асортимент продукції.

Сьогодні, наприклад, можна модернізувати необхідні деталі для суворих вимог до важкого транспорту, встановити додаткову вісь, відрегулювати колісні бази або встановити подвійну кабіну для додаткових місць, наприклад, у пожежних чи муніципальних транспортних засобах.

Переобладнання для виконання особливих запитів клієнтів здійснюється на заводі вантажівок Wörth, на заводі CTT у Мольсхаймі, Франція, за 100 кілометрів від Wörth, а також через мережу партнерів CTT по переобладнанню. Загалом ця виробнича потужність дозволяє щодня переобладнати до 70 автомобілів CTT.

Ювілейний автомобіль Actros 8×4/4 Full-SLT
Після того, як Actros зійшов з виробничої лінії у Верті, оригінальну 3-вісну вантажівку було переобладнано в Мольсгаймі та на заводі TITAN у Зульцбаху на 4-осьову повнорозмірну SLT з двома ведучими осями, щоб використовувати її як напівпричіп для важкого транспорту.

Для цього на рамі позаду кабіни було встановлено 8-тонну передню вісь, яка передбачала місце для 900-літрового паливного баку, бака зі стисненим повітрям і встановленої ззаду системи охолодження для охолодження в паливному режимі та в режимі ретардера.

Сідло та повзун, також модернізовані, забезпечують ефективний розподіл навантаження на вісь. Рама, включаючи частини, була оснащена боковою обшивкою.

Вантажівки (e)Trucks на замовлення – eActros 300 Lowliner для суворих вимог
Електричні вантажівки відіграють важливу роль у реалізації стратегії Mercedes-Benz Trucks щодо місцевого транспорту з нейтральним викидом CO2.

Базуючись на напівпричепі eActros 300, CTT наразі створює в Мольсгаймі в якості пілотного проєкту варіант електричної вантажівки з низькою посадкою, який підходить для використання з мегапричепами та в автомобільній логістиці.

eActros 300 також може бути підходящим рішенням для великогабаритних перевезень, де потрібна внутрішня висота до трьох метрів як лоулайнер. Завершені лоулайнери спочатку використовуватимуться вибраними клієнтами в заводській логістиці Mercedes-Benz Trucks.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації