Головна Новини Мегавантажівки з електричним приводом – це можливо?
Новини

Мегавантажівки з електричним приводом – це можливо?

11 Липня 2023 103

Все більше вантажоперевізників починає інвестувати в електричні вантажівки, у тому числі для важких вантажоперевезень. Шведський виробник вантажівок нещодавно поставив транспортній компанії з Гетеборга електровантажівку, вантажопідйомність якої складає 74 тонни.

Mattson Åkeri, компанія-перевізник з Гетеборга у Швеції, придбала у Volvo три важкі електровантажівки Volvo FH. Протягом останніх кількох тижнів один із них проходив випробування у контейнерних перевезеннях у порту Орендал у Гетеборзі.

Вантажівка з двома причепами завдовжки 32 м та вантажопідйомністю до 74 тонн проходить випробування в рамках проєкту HCT (High-Capacity Transport – великотоннажні перевезення).

«Разом з компанією Mattson Åkeri, Шведським транспортним керуванням та іншими партнерами ми зараз вивчаємо можливості оптимізації роботи електровантажівки, включаючи, наприклад, спосіб зарядки акумуляторів автомобіля, щоб це відбувалося найбільш ефективно», – пояснює Лєна Ларссон, керівник проєкту HCT з Volvo.

«Тестована електровантажівка – це Volvo FH Electric 6X4, яка заряджається за допомогою двох швидких зарядних пристроїв потужністю 180 кВт, які Mattsson Åkeri встановила на складі компанії в Орендалі», – пояснює Volvo Trucks в офіційному релізі. Зрештою вантажівка також курсуватиме між Гетеборгом і Боросом, містом, розташованим за 70 км.

12 годин на день
«Перевезення довгих та важких вантажів за допомогою автомобіля, який використовує електричну енергію досі працювало дуже добре. Ми можемо перевозити стільки ж вантажу, як і дизельна вантажівка», – каже – каже Ян-Олоф Маттссон, генеральний директор компанії Mattson Åkeri.

«Вантажівка працює 12 годин на день, із зупинкою для зарядки, коли водій робить перерву. Ми заряджаємося «зеленою» електрикою, тому ми не викидаємо CO². Тиха, електрична машина також означає найкращі умови роботи для водія», – додає він.

Перевезення мегавантажівками
Для великотоннажних перевезень (HCT) можуть використовуватись автомобілі з усіма типами приводних систем. Згідно Volvo, HCT сприяє зниженню транспортних витрат, зменшенню впливу на навколишнє середовище, підвищенню безпеки дорожнього руху, зменшенню зносу доріг та зниженню витрат на обслуговування.

У Європі так звані мегавантажівки дозволені у кількох країнах, хоча досі перевізники переважно використовували автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Найбільші поїзди їздять Фінляндією, де на більшості доріг дозволено рух вантажівок загальною масою 76 тонн і завдовжки 34,5 метра.

У Швеції, навпаки, дозволені вантажівки масою 74 тонни (на дорожній мережі BK4), і перевізники можуть випробовувати з дозволу влади склади вантажівок довжиною до 34,5 м і масою 100 тонн на певній дорожній мережі.

Поділитися
Подібні публікації