Головна Новини MAN також починає продаж електровантажівок
Новини

MAN також починає продаж електровантажівок

31 Жовтня 2023 210

Після фургонів і міських автобусів MAN тепер також оснащуватиме свої вантажівки електричним приводом. Продажі нового MAN eTruck стартують у листопаді, а перші одиниці будуть доставлені клієнтам у 2024 році. Виробництво акумуляторних блоків на заводі MAN у Нюрнберзі відіграє важливу роль у стратегії електрифікації.

Мер Нюрнберга Маркус Кеніг і член правління MAN Міхаель Кобрігер, відповідальний за виробництво, нещодавно символічно заклали перший камінь для початку будівництва нового заводу з виробництва акумуляторів M50.

З 2025 року тут масово вироблятимуть максимум 100 тис. високовольтних батарей. Особливо для нової вантажівки MAN eTruck, яка підходить для перевезень на далекі відстані, а також для міських автобусів і, в майбутньому, міських автобусів.

Таким чином, багатий традиціями завод двигунів у Нюрнберзі відіграватиме центральну роль як центр передового досвіду MAN у сфері альтернативних приводних технологій.

«Перехід мобільності до автомобільного транспорту з електричним приводом змінює всю галузь безпрецедентним чином. MAN активно допомагає формувати ці зміни. Наше перетворення на постачальника екологічно чистих та інтелектуальних транспортних рішень помітне в усій компанії – особливо тут, у Нюрнберзі.

Завдяки ефективній реорганізації групи та стійкій конверсії всієї виробничої мережі ми зробили значний крок вперед за останні два роки. Вихід на ринок нашої нової вантажівки MAN eTruck є дуже важливою віхою в цьому відношенні, а акумуляторні блоки з Нюрнберга є ключовим фактором для великомасштабного виробництва з 2025 року», — говорить Кобрігер.

Більш ніж через два роки після того, як було прийнято рішення вибрати Нюрнберг як місце для майбутнього масового виробництва акумуляторів, MAN розпочала будівництво заводу з виробництва акумуляторів.

Досі батареї вироблялися на місці невеликими серіями, переважно вручну. Розвиток великомасштабного виробництва акумуляторів, включаючи новий корпус, передбачає інвестиції в логістику, інфраструктуру, будівлі та виробничі потужності загальною вартістю приблизно 100 мільйонів євро.

Міцне партнерство закладає основу електромобільності
Експертиза, яка використовується для розробки та виробництва високовольтних акумуляторних блоків, накопичується в Нюрнберзі з 2020 року. Крім того, знання співробітників у галузі електромобільності тепер також використовуються для виробництва малих серій і в середовищі прототипів.

Перші транспортні засоби для клієнтів надійдуть із цього малосерійного виробництва наприкінці 2024 року, після чого батареї з нового великомасштабного виробництва будуть доступні з 2025 року для виробництва електричних вантажівок у Мюнхені.

Нові акумуляторні електричні приводи вимагають не тільки більше знань і досвіду у виробництві, але й у розробці. На додаток до підтримки та фінансування землі Баварія, розташування MAN у Нюрнберзі також зосереджено на тісному партнерстві з місцевими університетами в галузі досліджень і розробок. «Campus Future Driveline» було введено в експлуатацію на заводі в Нюрнберзі на початку 2023 року.

Там інженери MAN працюють разом зі студентами та професорами Ерлангенського університету імені Фрідріха Олександра (FAU) та Нюрнберзької технічної школи Георга Саймона Ома над проектами в галузі акумуляторів, водневих двигунів згоряння та паливних елементів.

Практичні випробування з MAN eTruck уже в розпалі
Щоб гарантувати, що електричні вантажівки зможуть якнайшвидше замінити поточні дизельні транспортні засоби, головним пріоритетом MAN є забезпечення того, щоб вони могли використовуватися необмежений час від початку серійного виробництва.

Саме тому MAN заснував власну транспортну компанію LoadFox Transport Solutions GmbH у грудні 2022 року, щоб перевірити та оптимізувати нову технологію на практиці на ранній стадії на звичайних логістичних маршрутах усередині заводу.

З початку жовтня перші повністю електричні вантажівки MAN eTrucks курсують між німецькими філіями в Мюнхені, Дахау, Нюрнберзі та Зальцгіттері. Транспорт до польських відділень у Кракові та Стараховіце буде додано пізніше.

На додаток до інтенсивного використання акумуляторних електромобілів у заводському русі, LoadFox також буде інтегрувати все більше і більше функцій автономного водіння в логістичний процес з 2024 року.

«Завдяки цілеспрямованому збору даних і практичному досвіду ми можемо значно прискорити розробку та контроль якості обладнання та програмного забезпечення для майбутніх продуктів і послуг із LoadFox», — говорить Флоріан Хагеманн, керуючий директор LoadFox GmbH.

Завдяки такому вдосконаленню логістичного процесу новий MAN eTruck знайде свій шлях до перших клієнтів у 2024 році. Завдяки підготовці вантажівки до стандарту зарядки мегават, який, як очікується, стане доступним з 2025 року, модель пропонуватиме щоденний запас ходу від 600 до 800 кілометрів, що робить її придатною для перевезень на великі відстані, а в майбутньому навіть до 1000 кілометрів. кілометрів лише з одним проміжним зарядом під час 45-хвилинної перерви водія.

Але новий MAN eTruck також легко впорається з більшістю інших типових транспортних завдань сучасних вантажівок, таких як переробка відходів у місті з низьким рівнем шуму та без викидів або збір молока від органічних ферм за допомогою електричної цистерни для транспортування продуктів харчування.

Поділитися
Подібні публікації