Головна Новини MAN eTrucks лише вдвічі менш шумні, ніж аналогічні дизельні вантажівки
Новини

MAN eTrucks лише вдвічі менш шумні, ніж аналогічні дизельні вантажівки

31 Серпня 2023 163

MAN Truck & Bus бере участь у «Дослідженнях мобільності з низьки рівнем шуму» (Mobilitätsstudie geräuscharme Logistik) Інституту матеріальних потоків і логістики Фраунгофера IML.

Метою є розробка стандартів для вимірювання шуму під час доставки. MAN взяв участь у польових вимірюваннях із передсерійним екземпляром нового MAN eTruck, який вперше буде доставлено клієнтам у 2024 році. Результат: електричні вантажівки лише вдвічі менш шумні, ніж аналогічні дизельні вантажівки, особливо на низьких швидкостях.

Майкл Вірц, керівник проєкту з вимірювань у Peutz Consult GmbH, проводить порівняння з легковими автомобілями зі звичайним керуванням, щоб ще краще класифікувати рівень шуму MAN eTruck: «З рівнем звукової потужності приблизно 49 дБ(А)/м на швидкості 20 км/год eTruck лише на 1 дБ «гучніший» за легковий автомобіль із 48 дБ(А)/м».

Важливість цих зусиль відображається у вимогах щодо шуму та зменшення шуму в багатьох процедурах затвердження. Наприклад, у Нідерландах розроблено стандарт звукоізоляції PIEK. Щоб отримати сертифікат – наприклад, для нічних поставок – вантажівки та транспортне обладнання проходять акустичні випробування. Вони не повинні перевищувати встановлені межі децибел на відстані 7,5 метрів.

Немає орієнтаційних значень для дозволів
Отримати нові дозволи на доставку вночі або в не піковий час часто все ще важко, оскільки немає чітких вказівок для відповідних органів.

«Створюючи довідник щодо шуму, який виробляють вантажівки з альтернативними системами приводу під час доставки в містах, ми хочемо полегшити роботу муніципалітетам і дозвільним органам.

Ми помітили, що їм не вистачає даних і показників, коли, наприклад, вони повинні прийняти рішення про нічну доставку в міських районах», — говорить Кірш. Дослідження Fraunhofer щодо логістики з низьким рівнем шуму має на меті змінити це.

Дизайн дослідження та методи вимірювання
Очікується, що дослідження буде опубліковано на початку 2024 року. Дані для цього були зібрані, серед іншого, під час серії вимірювань на випробувальному треку MAN у Мюнхені. Експерти відправили на трасу MAN eTruck і звичайний дизельний двигун MAN TGX 18.510 тієї ж вагової категорії та виміряли їхній рівень шуму.

Це були автопоїзди загальною вагою 40 тонн. Співробітники визнаного вимірювального центру Peutz Consult GmbH проводили вимірювання від імені Fraunhofer IML.

Поділитися
Нові
Популярні
Подібні публікації