Головна Новини Коригування законодавства ЄС: це зміниться в галузі логістики в 2024 році
Новини

Коригування законодавства ЄС: це зміниться в галузі логістики в 2024 році

23 Січня 2024 309

Цього року відбудеться ряд важливих змін для транспортної галузі в усіх країнах ЄС. Нижче наведені найважливіші з них.

Пакет мобільності
Цього року в Європейському Союзі набуде чинності законодавство, включно з пакетом мобільності.
Це стосується змін, що випливають з Регламентів (ЄС) № 561/2006 та № 165/2014.

Вони стосуються:
Заміна тахографів – з 1 грудня 2024 року планується розпочати обов’язкову заміну аналогових та цифрових тахографів на інтелектуальні тахографи ІІ покоління.

Зобов’язання зберігати та надавати дані тахографа для контролю. Відповідно до положень пакета мобільності, дані тахографа за окрему добу та попередні 56 днів (замість нинішніх 28) мають зберігатися та надаватися для контролю. Це положення пакета мобільності набуде чинності з 1 грудня 2024 року.

Цифровізація транспортно-логістичної галузі
Регламент eFTI (Електронна інформація про вантажні перевезення), виданий Європейським парламентом і Радою ЄС (ЄС) 2020/105615 у липні 2020 року, був створений для ефективності вантажних перевезень і логістики.

Це створює законодавчу базу, яка забезпечує цифрову передачу інформації про транспортування вантажів автомобільним, залізничним, повітряним та внутрішнім водним транспортом у межах Європейського Союзу між суб’єктами господарювання та правоохоронними органами.

Регламенти ЄС мають на меті дати поштовх для цифровізації вантажних перевезень і логістики, щоб зменшити адміністративні витрати, покращити правозастосовні можливості відповідальних органів і зробити транспорт більш ефективним і стійким. Вони також призначені для полегшення обміну інформацією між операторами та відповідними державними органами.

Постанова набрала чинності 20 серпня 2020 року та вводиться в дію 21 серпня 2024 року. З цієї дати всі органи влади в ЄС повинні враховувати електронну інформацію про вантажні перевезення, наприклад, у формі цифрової накладної через сертифіковані платформи eFTI.

Цифровізація включає:
Документи, що стосуються договору перевезення та вантажу – накладні CMR, CIM/SMGS, AWB, коносаменти, митні декларації:

  • Документи, пов’язані з транспортним засобом – реєстрація автомобіля, страхування;
  • Водійські документи – посвідчення водія, картка водія, посвідчення та права.

Однак електронні накладні повинні мати певну форму. Вони мають бути створені в структурованому форматі за допомогою платформ на основі ІКТ (повідомлення EDI, XML, API) і містити чітко визначені дані:

  • Місце і дата видачі;
  • Ім’я та адреса відправника;
  • Прізвище (ім’я) та адреса перевізника;
  • Місце і дата прийняття вантажу до транспортування, а також місце, призначене для доставки;
  • Ім’я та адреса одержувача;
  • Загальноприйнята назва типу вантажу та типу упакування, а у випадку небезпечних вантажів — їх загальновизнана назва;
  • Кількість, тип і номери товарів, вага брутто або іншим чином виражена кількість товарів;
  • Витрати, пов’язані з транспортуванням (фрахт, додаткові витрати, митні збори та інші витрати, понесені від укладення договору до доставки);
  • Інструкції, необхідні для виконання митних та інших формальностей;
  • Із зазначенням, що, незважаючи на будь-яке положення про протилежне, перевезення регулюється положеннями Конвенції.

Системи безпеки у вантажних автомобілях
З 7 липня 2024 року набудуть чинності деякі положення Регламенту (ЄС) 2019/2144 Європейського Парламенту та Ради щодо вимог до схвалення типу автомобілів і причепів до них.

Ці правила мають на меті покращити безпеку незахищених учасників дорожнього руху, доки не буде досягнуто так званого Vision Zero (нуль смертності та серйозних травм у ДТП).

Регламент оновлює правову основу «Загальних правил безпеки транспортних засобів» (скорочено GSR), які вимагають використання все більш досконалих систем безпеки в нових автомобілях для європейського ринку.

Нові правила GSR будуть застосовуватися в країнах ЄС з липня 2024 року для щойно зареєстрованих вантажівок і тягачів з допустимою загальною масою понад 3,5 тонни.

7 липня 2024 року обов’язковими для всіх ново зареєстрованих вантажних автомобілів стануть:
Сигнал екстреного гальмування: функція світлового сигналу, яка вказує іншим учасникам дорожнього руху позаду автомобіля, що транспортний засіб повинен зупинитися через дорожні умови;

Система моніторингу тиску в шинах, тобто система, встановлена ​​на транспортному засобі, здатна визначати тиск у шинах або зміну тиску в шинах з часом і надавати відповідну інформацію користувачеві під час руху;

Intelligent Cruise Control Assist, система, яка забезпечує зворотний зв’язок, щоб допомогти водієві підтримувати швидкість, адаптовану до дорожнього середовища;

Blind Spot Information, система, яка попереджає водія, коли велосипедист або пішохід знаходиться в сліпій зоні поруч з вантажівкою;

Система, яка виявляє людей, предмети та транспортні засоби попереду вантажівки під час її руху;

Пристосування для установки спиртового замку;

Система оповіщення, що попереджає водія про втому та втрату уваги.

Поділитися
Подібні публікації