Ще одна невелика електрична вантажівка Foton eAumark відсвяткувала свою прем’єру на кліматичній виставці POLECO, яка проходила в Познані, Польща. Foton eAumark походить із Китаю, але збирається в Польщі.
У ході електрифікації транспорту кількість малих електромобілів, напр. Б. може використовуватися в розвізному транспорті або в міському русі, останнім часом значно зросла.
На виставці POLECO в Польщі вперше була представлена невелика вантажівка Foton eAumark, яка збирається в Польщі, але походить з Китаю. Вантажівка доступна в двох тоннажних версіях.
Версію вагою 4,25 тонни можна керувати з правами класу B, а версією вагою 6 тонн можна керувати правами класу C.
Обидві моделі мають однакові розміри (Д x Ш x В): 5960 x 2000 x 2210 мм. Постачальник вказує на відносно високу вантажопідйомність: 4,5-тонна версія має корисне навантаження 1,75 тонни, а 6-тонна версія має 2,5 тонни.
Контейнер або коробка з брезентом забезпечує місце для 8 європіддонів. Автомобіль оснащений бортовим зарядним пристроєм змінного струму потужністю 11 кВт. Він працює від літій-залізо-фосфорної батареї CATL (81 кВт/год).
Двигун видає максимальну потужність 115 кВт/156 к.с., а акумулятор забезпечує запас ходу приблизно 200 кілометрів при повному заряді.
Основний автомобільний завод знаходиться в Китаї (Foton має понад 20 років досвіду розробки електричних, гібридних і водневих приводів). Проте автоскладальний завод знаходиться в Польщі, Макув-Мазовецький (в компанії E-VAN).
Там шасі збирають із деталей Foton, а корпуси (корпуси, контейнери, самоскиди) поки що постачають сторонні компанії. Зрештою, серед іншого, компанія також пропонуватиме ізотермічні.
Зараз створюється дилерська мережа з продажу та обслуговування електромобілів. У майбутньому компанія також хоче запропонувати автомобілі з водневими двигунами.